Kvällen med mamsen

Nu ligger jag i sängen och jag är redo för att gå och lägga mig och med de menas det att min födelsedag är över. Men jag fortfarande 17år och det går framåt och snart är det den tionde februari igen, :)

Mamma och jag har haft en mysig kväll. Vi åt tre rätters middag och det var väldigt gott. Först började vi med vitlöksbröd sen blev det kött, sås, potatis till middag och till efterrätt åt vi min älsklings cheescake. Sen myste vi i soffan och eftersom jag fyllde år kliade mamma mig längre än hon brukar, :) fast jag har kört med en replik minst tjugo gånger sedan mamma kom hem bara för att få det lite lyxigare just idag. Varje gång mamma har sagt något har jag sagt; För jag fyller ju år! Haha, fast hon tröttnade till slut och frågade om jag skulle köra med det ända tills jag skulle gå och lägga mig och det gjorde jag så klart, :)

Men vi tittade iallafall på en av filmerna jag fick i morse och det blev Prinsen och jag. Den var faktiskt bra för den handlade mycket om romantik och det gillar vi, ;) Efter vi hade sett filmen gick jag och duscha sen kollade vi igenom en av mina garderober, jag provade och mamma tittade.

Tack för kvällen mamma och tack till alla andra som är så söta, snälla och underbara, ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0