Kvällen hos moffe

Moffe hämtade mig vid sex tiden och då körde vi och handla mat till ikväll. Vi kom äntligen på något vi kunde äta fastän det tog ett bra tag, men så kan det bli när ingen av oss vill äta samma mat. Det blev iallafall kroketter, kassler och bearnaise..mums! Fast vi skulle självklart också köpa lite godsaker som vi proppa i oss innan maten så både två var proppmätta så det blev inte så mycket av maten, men det var gott för det. Moffe har tjatat från och med han tog sin första tugga tills för en timme sen att han aldrig mer ska äta sånt och han vill kräkas, haha..och jag har bara gnällt tillbaka.

Vi låg i sofforna och gnällde till körslaget, jag hejade på Hanna och moffe på Erik, så det har varit ett jävla liv särskilt av mig när vi hörde vem som vann, ;) HA HA jag hade rätt igen..

Han började givetvis också mobba mig, för allting.! Som tex mina byxor, bara för jag hade joggingbyxor på mig. Men det är en slappedag idag och då är det min klädsel, ;) fast han hade aldrig kunnat gå ut så, men nu kan jag de så, :) sen för min finne som aldrig vill försvinna..men då bara mobba jag tillbaks och mina ord var hårdare, hehe, ;) och sen för en lite mer privat sak, okej..jag tycker också det är kul men vadådå, sånt som händer eller vad säger du mamma och Carro, ;)

Men jag hade en trevlig kväll med Moffe, jag älskar dig mamma och pappa. Ni är bäst som föräldrar eller iallafall för det mesta, ;)

Och sen tittade vi även på den gröna milen. Jag har nog sett den 13 gånger innan men jag älskar den och jag tröttnar aldrig på att se den flera gånger. Fast första gången jag såg den, när den kom ut, var jag bara 7år och jag var jätte rädd. Daniel och Martin som jag såg den med skulle visa att dem var äldre och malligare


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag vet att jag är en bra förälder till dig. Du skulle bara veta :-) Tack min lilla dotter.

2009-02-02 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0