I´m tired

Nu börjar jag bli hemsk trött så jag skriver mer i morgon.

Fast innan jag lägger mig ska jag läsa en massa bloggar för jag har nog missat minst 800 inlägg medans jag varit borta, haha. Men jag hinner inte läsa alla, fast jag hann med att läsa lite i norge men jag är allt mycket back ändå. Ja..det finns så mycket jag måste göra nu för jag varit borta, så imorgon får det nog bara bli en hemma dag. Jag ska liksom hinna titta på fem program mamma spelat in till mig, läsa ännu mer bloggar, skriva lite jag också i min kära blogg, packa upp och lägga över alla mina bilder på datan som försvunnit. Det kommer ta ett tag iallafall och det måste vara gjort tills på söndag, :) men nu ska jag inte sitta här och skriva mer, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0