I´m home

Nu var man äntligen hemma. Det blev att jag stannade en extra dag i Norge så jag kom hem idag stället för igår. Det känns så annorluna att vara hemma igen, men jag vänjer mig väll snart. Annars har det varit riktigt skönt att komma bort från allting och bara tagit det lugnt, nästan som semester ju, :) hehe.

Där var riktigt mycket snö överallt i Norge men fint var det. Där var nog nästan en meter snö där det inte var skottat och tränden såg så fina ut med all snö, :) och nu kom jag hem till snö igen, jag trodde här skulle hinna bli varmt och skönt tills jag kom hem men så blev det inte. Fast snön är lite mesig jämfört med i Norge tycker jag.




Idag har det varit en riktigt långtråkig dag. Vi började dagen med att åka bil in till oslo från Emma halv tolv sen började den långtråkiga bussresan klockan ett och jag var framme i Helsningborg klockan åtta där mamma hämtade mig och vi körde vidare hem så jag var hemma vid halv nio. Alltså har jag inte gjort annat idag än att åka åka åka i nio timmar. Jag kunde inte heller sova på bussen för det var så obekvämt eftersom där var mycket folk och jag satt inte själv så det blev inte mycket plats och jag satt extremt obekvämt och rumpan började värka efter tre timmar, hehe. Men jag sysselsatte mig med film, jag hade med min bärbara dvd så jag kunde kolla på vänner, :) det drog även ut lite på tiden, sen satt jag mest och kollade ut genom fönstret och lyssnade på musik.

Men nu sitter jag vid min kära gamla data och den känns som en helt ny data för allt är försvnunnet nu eftersom mamma lagade den när jag var borta, eller hon lämnade den till någon som gjorde det. Det är inte alls seg nu tycker jag och det känns bra, :) han som lagade den hade sagt till mamma att om vi inte hade lämnat in den nu hade den crashat om bara några veckor så det känns väldigt bra att den klarade sig, :) men nu gäller det bara att fixa allt som behöver fixas för allt känns konstigt och vissa saker måste jag bara änrda annar får jag spel men problemet är bara att jag vet inte hur jag ska göra. Men jag ska försöka lista ut det.

Jag uppdaterar lite senare om dagarn i Norge för nu har jag inte tid. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0