Godkväll gubbor och gummor

Nu sitter jag här igen, jag väntar på att mamma ska bli klar med städning så vi kan se klart filmen vi såg härom dagen. Men jag minns inte riktigt vad den hette fast det var en jätte gammal film som Brad Pitt var med i, riktig sexig vad han där om man bortser från mustaschen, haha ;) Sen måste jag också hinna hoppa in i duschen innan det är dags för sängen och imorgon är det fredag vilket betyder helg, wiiihi :)

Men om jag hinner eller helt enkelt inte kan somna tänker jag städa i min garderob för det behövs verkligen. Jag hittar ingenting jag vill ha och där fattas även en massa saker som måste inhandlas till våren. Men jag får se hur det blir med de. Fast det är så kul att kolla igenom sina kläder för man hittar så mycket som man har glömt att man har, :) och mamma är så rolig för hon tycker jag ska behålla allt. Nej nu kom jag på att det hade varit mycket roligare att rensa hennes garderob så nu måste ska jag kila ner och fråga om vi kan göra det istället. Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0