Fredagen den trettonde

Jag vaknade för ungefär en halv timme sedan. De var skönt att sova lite (mycket) länge än vad jag brukar göra på fredagar. Jag ligger fortfarande i sängen för jag orkar inte gå upp än, men jag får väll göra det snart för jag måste hinna duscha och fixa mig innan jag ska gå till tåget och det går 13.52.

Jag håller fortfarande på med att lägga över alla mina bilder. Det tar en sån tid, men jag måste gå igenom alla först innan jag kan lägga över dem för där är redan bilder på usb-minnet och de måste jag sortera så det inte blir dubbletter, jobbigt!

Idag är det ju fredagen den trettonde så jag får hoppas på tur och att inget skumt eller läskigt händer. Men nu måste jag gå ner och käka frukost innan jag hoppar in i duschen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0