Fredag

Idag i skolan fick jag tillbaka mitt engelska prov jag gjorde igår, och jag fick MVG- så det känndes vääldigt bra, :) för det kunde jag aldrig tro och hon sa också att jag hade näst bäst reslutat, hehe.

När jag ser kom hem från skolan hittade jag inte Aska, hon brukar alltid komma springandes när jag kommer hem för hon vill ha mat men där kom ingen Aska. Så jag gick runt i hela lägenheten och letade efter henne, jag kollade på balkongen, köksskåpen, våra garderober och under sängarna men jag hittade fortfarande inte henne så jag fick panik och ringde till mamma. Men hon sa bara att hon fanns någonstans så det var inget att oroa sig över men paniken försvann ändå inte. Men sen kollade jag på alla onödiga ställen i fall i fall det nu skulle vara möjligt att hon var där och där låg hon, i min översta byrålåda. Hon skakade och såg jätte rädd ut, men det är inte så konstigt när hon legat instängd i en låda som knappt rymmer mer än en arm i sex timmar. Men jag har kelat en massa med henne nu och gett henne mat, :) så nu mår hon bra, hehe. Men det var faktiskt synd om henne.

Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag är nått så när klar tills Jennie kommer. Och sen kommer alla andra och då ska jag vara helt klar, eller jag ska försöka iallafall, :)

Sen blir det banhof i kväll, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0