Fredag och äntligen helg

Skolan har varit som vanligt, tråkig och jobbig. Men som tur är går vi bara till två på fredagar vilket är så himla skönt. När jag kom hem idag la jag mig direkt på soffan och somnade, där låg jag i någon timme tills mamma kom hem för hon förde sånt oväsen så jag va tvungen att gå upp för det gick inte att sova mer. Jag älskar verkligen att sova på dagarna, det är så himla skönt. Det är ju dubbel så skönt som att sova på natten, fast det blir inte så ofta jag gör det för då kan jag inte somna på natten. Men det sket jag i idag eftersom det är fredag och då jag ska inte sova tidigt, eller..inte för att det brukar bli att jag går och lägger mig i tid men på helger kan jag va uppe extra läänge och det gillas.

Och nu ligger jag i sängen och läser en massa bloggar samtidigt som jag skriver här. Snart ska Majsan höra av sig och då ska jag försöka ta mig till henne och leka med Boss, bara med Boss sen får jag Majsan på köpet, ;) hahaha. Nej..men jag måste se han, för han är så himla söt och liten och jag älskar valpar och särskilt om det är en rottweiler. Men hon ska bo så låångt bort och jag orkar inte gå hel vägen till henne och mamma är inte hemma så hon kan inte skjutsa mig, men jag får se hur det blir med de annars får hon hämta mig, ;) jag är snäll, jag vet!

Kommentarer
Postat av: MAJSAN & BOSS

hahahah fan vad snygga du o din mamma var när ni cyklade :D haha. :) ;)



2009-02-07 @ 01:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0