Födelsedagen

Imorse vaknade jag av att mamma kom sjungandes in på mitt rum med en bricka med godsaker, eller det var nybakade bullar med mjölk, plus ett paket. Hon är så himla gullig och gör det fast hon fick ändra sina rutiner eller vad man nu säger, ;) men tack ännu en gång mamma. Jag kan ju säga att det var godare än min gröt och ett stort plus för att jag inte behövde gå upp och laga och fixa frukosten. Det var inte heller meningen att jag skulle få ett paket så det gjorde mig också glad för jag har redan fått min paket av mamma och pappa, "modell för en dag" som jag och Jennie ska göra snart, :) så kul det kommer bli gumman, <3 Jag har fått en jätte fin tröja av mamma i födelsedagspresent fast jag fick den för någon vecka sen, men idag fick jag två filmer, Prinsen och jag och The nanny diaries. Då har vi något att se ikväll när vi ska fira min födelsedag tillsammans, mys med god mat och film bara mamma och jag, <3


Jag och mamma för ett år sen när jag hade gått manekäng i Tyringe för Alma


Sen när jag kom till skolan sjöng hela klassen för mig på den fösta lektionen (som vi inte skulle ha så vi fick gå efter sjungandet). Det känns så kul när alla bara står och man själv sitter ner och känner sig så glad för man äntligen har blivit ett år äldre, jag gillar den känslan men den varar nog inte så länge, ;)

Igår hade jag pratat med Arne (skolpastorn som är så snäll så) och självklart nämnde jag att jag fyllde år idag och så frågade jag om han kunde säga det i hans mick (så hela torget hör det i högtalarna) men jag sa det mest på skämt. Fast idag tog han minnsan micken och sa att Mikaela i SP-08 fyllde år, haha..det blev lite fel så det sa jag givietvis till han och han tog micken igen och sa om allt, fast denna gången blev det rätt. Han är bara för gullig, :)

Efter maten i skolan kommer mina älskade små tjejer (Jennie, Maj, Sandra, Evelina och Maria) fram till mig med en jätte söt påse som är lila och röd (mina älsklingsfärger) och i den fanns det två jätte söta strumpor, ett par röda och ett par vita som det står raring och sötnos på och sen var där också ett skit gulligt och fint halsband med två hjärtan i ett i silver och ett i guld. Ni vet vad jag tycker om guld tjejer, ;) men det var faktiskt jätte fint ändå och jag gillar det.  Men där var även en chipspåse i, hahaha igår tjejer, så gulligt. Vi skulle ju köpa tillsammans, ;) Sen gick Jennie också och köpte två negerbollar till mig. Dem är bara för gulliga dem tjejerna, men en är väldigt saknad. Carro, nu missar du ju min födelsedag, :/ men du har min 18 års dag att se fram emot, ;) <3

Men tack så jätte mycket tjejer, jag blev verkligen överraskad kan jag säga men jag blev jätte glad.

Jag gillar verkligen känslan av att fylla år, man känner sig på uppskattad av dem som vekligen gillar en och bryr sig om en, <3

Kommentarer
Postat av: majsan

hihihi, allt för dig sötis :D hoppas du fick den bästa dagen idag :)

2009-02-10 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0