En riktig typisk söndag

Ja, idag har det varit en sån där typiskt riktig söndag. Jag har inte gjort annat än att legat i min säng och tittat på tv, fast när jag tröttnade på det gick jag istället ner och la mig på soffan och tittade på film. Så idag har inte gjort annat än tagit det lugnt och det är så himla skönt, :) för i morgon börjar skolan och då måste jag vara väldigt utvilad men i och för sig hade jag behövt mer lov, men men..det är bara sex veckor kvar till påsklovet.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på vänner. Eller visst ja, min dvd gick i sönder innan idag. Men om mamma är snäll kanske jag kan ta den där nere, (a) hehe.




Och till en annan sak så kan jag inte lägga över mina bilder på datorn så just nu har jag bara bilderna från Norge och jag blir bara arg så fort jag tänker på det för vissa bilder är helt borta och jag vill verkligen ha dem, men dem andra som är kvar går att överföra eller öppna. Jag måste verkligen få tillbaka mitt vista för jag tror det är de som gör det. AHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0