Djur som anfaller

Jag måste berätta en sak som hände i natt när jag hade gått och lagt mig. Jo, det var så att jag låg som vanligt (in mot väggen) för det är det ända sättet jag kan somna på. Men så vände jag mig, jag vet att jag inte somnar när jag ligger så men nu gjorde jag det iallafall och jag får syn på något som ser ut att vara en massa äckliga små djur. Jag blir jätte rädd och tror att dem ska komma upp på sängen mot mig. Men för säkerhets skull lutar jag huvudet närmare så jag kan se tydligt vad det är, och jag ser en massa smådjur (kackelackor, maskar, skalbaggar) som rör sig och som trillar ner från bordet till golvet. Jag letar snabbt efter något jag kan ta bort dem med och hittar en fjällkontroll, jag tar den under "platsen" där djuren är och springer snabbt med det in till mamma och slänger det på hennes kista.

När jag senare sprungit tillbaka in på mitt rum och lagt mig börjar mamma prata med mig och jag berättar för henne vad som hänt. Men det blir inte mer med det och vi somnar om.

I morsen frågade mamma mig om jag hade något minne av vad som hade hänt i natt och då jag säger; JA! För jag kom ihåg allt, jag kom ihåg djuren och hur jag hade sprungit iväg med dem. Men då säger hon; Det ända jag kan hitta är ett av dinna linnen som ligger slängt på min kista och då börjar jag givetvis att skratta, det var ju bara ett linne och inga djur, hahah..men läskigt var det kan jag lova, :) som en mardröm i verkligheten.



Och här är linnet som är gjort av "djur", haha, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0