Sista kvällen med mamsen

Nu sitter jag och tittar på let´s dance med mamma i min sköna säng. Vi måste ha det lite mysigt och trevligt tillsammans nu innan jag sticker till Norge. Men sen när let´s dance är klart måste jag packa för jag har inte ens börjat, jag som alltid brukar börja packa en vecka innan jag ska åka bort för då är det inte lika lätt att glömma nått, men jag får hoppas att jag kommer ihåg allt jag behöver. Efter packningen ska mamma och jag se en film med Schwarzenegger, när han var ung, snygg och muskelös, ;) Sen måste jag sova så jag kan få lite sömn inatt. Jag ska gå upp redan 05.45, men jag ska försöka sova lite på bussen så jag inte är allt för trött när jag kommer till Norge.

Jag kommer hem på torsdag kväll och fram till dess kommer jag inte skriva något alls här, men när jag kommer hem ska jag försöka uppdatera för varenda dag jag varit borta, :) Ha det så bra för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0