Caroline

Jag måste bara berätta lite om dagen..

Efter jag hade duschat och fixat mig kom Jennie hit men vi gick till stationen nästan direkt när hon hade kommit. Där mötte vi Maria och Evelina, vi tog tåget tillsamans in till Helsingborg. När vi kom fram gick vi till donken och käka, men jag var inte hungrig så jag tog bara en glass, Mcflurry..mums. Den glassen är nog den godaste som finns, :)

När vi sen var klara tog vi bussen upp till lassarettet för vi var för lata för att gå, som vanligt. Där fick vi träffa vår lilla ängel och det var så skönt som vanligt, :) Du ger mig så mycket hopp och glädje med dina framsteg. Du sov ganska mycket idag och du såg verkilgen ut att njuta när vi masserade dina händer och fötter, men det brukar du alltid göra, ;) och du vet vad du är skyldiga oss och det blir inte lite kan jag säga, ;) haha. Du såg inte alls lika orolig ut som du kan va ibland och då blir jag inte glad för det är inte kul att se dig så gumman. Jag vill bara att du komma hem och må bra. Jag tänker på dig hela tiden och jag älskar dig så mycket Carro, <3

När vi hade varit hos Carro i ett par timmar gick vi snabbt till donken och köpte var sin glass, (en till för min del) inte bra..haha! Sen satt vi oss på tåget och åkte tillbaka till vår kära lilla by, ;) Men jag måste berätta om en sak som hände när jag, Maria och Evelina gick av tåget..

Det var så att en ung osmart kille skulle gå av tåget och när han gick av missade han trappsteget och båda hans ben trillade ner mellan trappsteget och marken, alltså han fastnade så hans ben var nere på tågspåret. Det såg nästan ut som han bad till gud för händerna låg på marken. Haha, jag förstår att det gjorde jävligt ont men jag kunde inte sluta skratta fast det var synd om han och jag hoppas inte att han hörde mig, det var ju synd om killen.

Mamma kom och hämtade mig på stationen och när jag gick in i bilen tyckte mamma bara jag var fjantig för när jag berättade för henne, eller rättare sagt försökte berätta för henne vad jag skrattade åt förstod hon ingenting för det ända hon hörde var skratt, skratt och skratt..Ja, det är inte lätt att ha roligt, :)




Vi ses om fem dagar, :)

Jag kommer sakna er, ni vet vilka ni är, <3

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sicken klant han var..

men lite synd om han var det allt ;)

Ha nu så kul i norge <3

2009-02-14 @ 22:58:07
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0