Awe..en tår i ögat

Mamma och jag har precis tittat på high school musical 3. Den var faktiskt bra men jag missade lite grann för jag somnade till ett par gånger, men jag väll bara se den en gång till om ett tag, hehe. Jag var riktigt trött men nu har tydligen det gått över och nu är jag pigg, jaja..ingen sömn för mig i natt nej. Och till en annan sak som jag upptäckte medan vi tittade på filmen, eller jag har tänkt på det nu ett par gånger när jag har sett en film, jag får tårar i ögon av minsta lilla sak och det känns ju okej när man är med mamma eller sitter själv men annars är det inte lika kul, hehe :) så känslosam är jag liksom inte egentligen.

Annars idag har jag inte gjort någonting, jag har verkligen inte orkat. Jag varken färgade mitt hår eller pluggade men jag tränade faktiskt så det känns bra, :) men nu ska jag också försöka göra det varje dag men jag får se hur det blir med det.

Men nu ska jag iallafall sätta igång att läsa lite på engelskan fast jag inte förstår..




Jag på ett pååågatåg för ett tag sen, vi skulle hem till Sandra och käka och spela Wii, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0