Askapaskalaska

  

Min lilla aska paska laska ligger hos mig nu och myser med sin älskade matte. Hon är så himla go och kelig. Hon sover alltid hos mig, varje natt. Medans alla dem andra sover hos mamma eller där nere. Det är bara min lilla älskling som gillar mig så mycket för jag är en sån bra matte till henne, ;) eller hon är den ändå som känner att jag är hennes mamma, hihi (a)

Hon är iallafall jätte duktig för varje gång jag rör hennes päls tvättar hon sig på exakt samma ställe, eller det kanske är för hon inte vill ha mina bakterier, ;) Jag tycker det är gulligt fast hon kan bli lite agressiv ibland men hon är så klen så det är ingen match för mig, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0