Ändrade planer

Det blev lite ändrade planer idag och nu ska ingen av tjejerna komma till mig, undra varför ;) Men eftersom Jennie inte skulle komma hängde alla på henne, därför får jag sitta helt ensam hemma ikväll. Jag hade sagt till mamma att dem skulle komma så hon fick va hos Anders och nu ska hon det ändå för det går inte att ändra på men men..jag hatar när allt blir så i sista sekunden för jag har börjar ogilla att vara hemma själv. Innan älskade jag det men nu tycker jag det bara är så tråkigt och ensamt och jag vill inte va själv. Fast jag får trösta mig själv med mina älskade katter, det är iallafall någon som tycker om dem och det är jag, :) <3 okej..mamma gör väll också det men inte som jag, ;)



Jag och lilla söta Zoya, <3


Snart ska jag gå ner och laga middag till mamma och mig innan hon sticker, och det blir spagetti och köttfärssås..mums :) sen måste jag se till att duscha innan jag sätter mig och kollar på film, hehe ;) jag har bestämt mig för att jag ska se Barnhemmet för nu skiter jag i att den är spansk. Innan ville jag inte se den för det är så jobbigt att höra något annat konstigt språk förutom engelska som inte alls är lika konstigt men nu ska jag se den för den lät så himla bra.




Jag saknar dig så himla mycket Carro, varför kan du inte bara bli bra nu och komma hit så vi kan ha lika kul som alltid, <3 Men när du kommer tillbaka kommer allt bli som förr och jag kommer attackera dig med mig, du kommer aldrig bli av med mig lilla vännen, :) Du betyder så mycket för mig och du kommer alltid förbli en av mina bästa vänner, jag älskar dig sötnos, <3


Kommentarer
Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

SV: Hehe, taaack! <33 Ska vi lägga till varann på bloglovin?

2009-02-07 @ 15:11:48
URL: http://liiilly.blogg.se/
Postat av: maaria

jag kan komma och leka med dig kl9

för då är jag hemma från bion :b <3

2009-02-07 @ 15:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0