Vanlig tråkig tisdag !

Tisdag, imorse var det meningen att jag skulle ha sovmorgon till 09.15 men nej, min jävla läkare som inte ens kan svenska ringde mig kl.09.00 och var bara allmänt jobbig, & jag orkar inte med henne för hon bara tjatar på att jag ska göra det jävla skitprovet, men det vill ju inte jag, så nej tack..men om dem ska hitta vad det är för fel på min mage måste jag göra det, men man bara undrar, vf kan inte ultraljudet jag gjorde räcka..dem vill bara göra det jobbigt för en..

Sen i skolan hände ingenting alls vad jag kommer ihåg iaf, inget roligt..kanske att Jennie hade tappat sina nycklar på bussen, fast det var inte kul utan synd om henne, men som tur va fick hon tillbaka dem...jo och sen hade Evelina färgat håret, & det var faktiskt jävligt nice tyckte jag, :D

Och nu kommer jag till det viktigaste, jag fick VG på data provet..WOOW, då blev jag glad, :D

Men nu sitter jag här vid datan som vanligt och tittar på nickelodeon, jag kan inte hjälpa de, men det är bara en reflex jag alltid får när jag är hos pappa, annars göra jag det aldrig, för mamma tycker att jag är för gammal för sånt, men vadådå, :D HAHA

Om ett tag hade jag tänkt skriva lite på Bara Bea saken för den ska vara klart till imorgon, GOOD LUCK !

Kommentarer
Postat av: Michis - Leons mamma

Svar:

Jag gör designer ja :)

men tar dock mellan 50 och 100 kr för dom.



Hör av dig om du fortfarande är intreserad!



krams

2008-12-09 @ 17:49:03
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0