VÄLA !

Torsdag, efter skolan åkte jag, & morsan till väla för det hade vi tydligen bestämt, som jag hade glömt..men turen började inte så värst trevlig,

Framför oss mitt på motorvägen stannade en lastbil och jag sa fort som fan till mamma att bromsa fort som fan, & morsan sa snabbt och krängt tillbaka att hon höll på, & då va min kommentar; men för fan jävla rövhål för jag tyckte vi kom närmare och närmare och det känndes som om vi skulle krocka..& morsan bara hatar när jag säger på det viset, så hon fråga varför jag skulle använda sånna ord, & då sa jag; men jag säger sånt när jag är rädd..

Jag tyckte det va ganska kul efterråt faktiskt, eller det lät kul..när jag sa det iallafall, :P

Men alltså det som hade hänt fattade jag ingenting av, det ändå vi såg när vi kom längre fram var omkring 5 polisbilar, 2 brandbilar och 3 ambulanser, en bärgningsbilsmaskin, en nått så när normal bil, en halvt uppbrunnen bil och till sist en helt skadad människa som såg förjävlig ut liggandes på en bår, det var lite äckligt tyckte jag, men vi fortsatte..

Och när vi kom fram till väla kollade vi lite på någon nyårsklänning till mig, men jag hittade ingen sprecielt fin och därför orkade jag inte leta mera heller, det är tråkigt när man bara inte hittar nått kul alls..så vi gick och åt goda köttbullar eller jag åt det iallafall som vanligt när jag är på väla, inte ofta man ser mig äta något annat, haha..men det är super duper gott kan jag säga, :D

Sen gick vi vidare till bolagret och handlade några saker till vårt badrum som mamma har varit så flitig och målat så fint medans jag har varit borta..men vi fattas fortfarande några saker men det hade vi tänkt att handla på måndag när vi ska dit med min lille, & inte alls jobbiga mormor, & moster, ;) jag får också verkligen hoppas att det har kommit några nya klänningar då och att jag hittar en mycket fin som jag kan ha på nyår,

Senare när vi skulle bege oss hem sprang jag fort till utgången för att hinna med i snurran och komma ut först så att mamma var helt själv, men nej mamma sprang så klart efter och hann också med, HAHA..men jag älskar henne ändå, <33


Nej men nu ska jag göra läääääxa som fan, & sedan blir det massa städning för min del så att det är mycket fint och städat till pappa kommer hem i morgon bitti, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0