VÄLA

Fredag, fredagen började med att jag gick upp väldigt tidigt så att jag skulle hinna möta Jennie på stationen när hon hoppa av tåget och innan vi gick på bussen som bar av till väla, & bussen blev redan full i Klippan, så det va en proppsmockad buss, men Jennie, & jag satt så det var inte lika jobbigt för oss som för dem som fick stå,

När vi väl kom till väla var där fullt med folk exakt överallt, & dem bara trängdes och var jobbiga så vi orkade inte va där så länge, men jag hann ändå köpa två parfymer till mig själv, naomi campbell seductive och britney spears believe, jag stod och valde på britneys och paris fast eftersom namnet på britneys parfym va betydligt mycket bättre så blev det den, och sen köpte jag också en till mamsen, naomi campbell cat deluxe at night, som jag tror hon blev glad för,

Jag köpte också tre tröjor på gina, ett vanligt linne, en tröja som jag redan har i svart fast i ljusgrå och sen en annan konstig svart tröja,

Sen åkte vi bil hem med Josse, & Sickan, myckte bättre än att åka bussen hem som hade varit proppfull eftersom där inte gick många bussar hem, så det va bätte, & dem skjusade mig hem, tacktack,

När jag kom hem somnade jag men jag hann ändå bli klar till min lille älskade Jennie kom till mig, för då blev det lite partaj och sen gick vi till raggarklubben och hade lite granna kul, hehe



Supergullig bild jag tog på jennie,


Ja, den som ser mest normal ut på mig som jennie tog,



Caroline, jag vet att du kommer bli bra, du är så stark och jag känner det på mig, jag tänker verkligen på dig hela tiden, du är bäst och jag älskar dig sötnos, jag vill bara du ska vakna och må bra, <3

Jennie och jag kommer snart till dig och då ska jag berätta så himla mycket för dig, och vi ska ge dig ett halsband vi köpte igår på väla från klassen, det är ett hjärta, vi tyckte det var jätte gulligt och fint, hoppas du tycker samma, jag älskar dig Caroline, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0