Onsdag !

Onsdag, I dag var skolan nice som fan, vi hade bara tre lektioner med idrotten inräknad. Fast vi hade bara teori och typ bara halva tiden av vad vi brukar ha så det va nice kan man ju säga, & anledningen till att vi inte hade så många lektioner, eller det va Projekt och företagande, & näthandel om gick bort, det var för att smid, och några lärare då ja, som var jätte duktiga, hade fotbollstunerning så då var man ju tuvungen att kolla in alla puddingar, men så värst många finns det fan inte kan jag ju säga, & dem som är nice, är det antingen nått fel på eller har dem tjej..ja det är fan inte lätt, HAHA

Efter vi slutat cyklade jag med Frida hem, & nu sitter jag här och har jätte tråkigt och kollar på vänner, som jag radan har sett femhundra gånger, & om knappt en timme kommer mamsen med en lussebulle till mig, och det gillas..& när hon redan skulle hit frågade jag om hon kunde köpa mjölk och fil på vägen, & det ville hon så klart för hon är så snäll och gör allt för sin dotter som hon älskar, & därför får jag älska henne tillbaka, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0