Hemma dag !

Måndag, imorse vakna jag tjugo över 8 av att Jennie skickade ett sms till mig och frågade var jag var, ja och då låg jag så skönt i pappas härliga säng, & kände mig inte alls bra, så jag fick skicka ett sms till mamma och frågade om hon kunde sjukanmäla mig och det gjorde hon, tacktack..lektionen hade redan börjat men jag tror det blev giltig frånvara ändå,

Sen somnade jag om, & vaknade igen halv 2, lite sent så jag kommer antagligen inte kunna somna inatt men det får jag ta, för det va en jävlgt god sömn, gick och la mig halv 1 i natt så det blev 12 timmars sömn, ovanligt men jävligt skönt..

När jag sen gick upp satte jag på datan så att jag kunde kolla på alla Andra Avenyn avsnitt för denna veckan, så jävla bra, & nästan en hel vecka till nästa avsnitt, men jag överlever och väntar med spänning för det slutade spännande som vanligt ju, & till det blev det en god frukost, fil och mackor, det slår gröt iaf, :D

Sen har jag bara lökat och kollat på svampbob, så det blir de väll resten av dagen med,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0