Dagen !

Imorse började min dag jävligt rutten...jag hade försovit mig lite och var stressad och då skulle ju så klart mitt larm fucka sig så jag kom inte ut ur huset, utan fick göra nått konstigt som jag inte har fattat mig på än, så därför är det helt värdelöst nu och jag kan inte använda de..& det gör att mikaela inte känner sig trygg mer, lyckat..

När jag senare kom till skolan var jag piss sur och arg som fan, för allt hade bara blivit skit, de va det där med larmet, sen hade jag så klart glömt mitt lås till cyklen hemma så den fick stå olåst utan för skolan, men det fattade jag att den inte kunde göra länge, för då skulle den vara borta när jag väl skulle hem vilket hade varit dödens pina för mig därför gick jag på rasten hem till mamma och ställde cyklen och tillbaka till skolan igen sen..

Jennie & Co gjorde så klart dagen bättre och jag blev snabbt på bra humör igen !

15.50 när skolan var slut för dagen gick jag hem till mamma för min cykel stod där plus att jag skulle på dansen senare på kvällen och det är väldigt onödigt att sticka hem till pappa då, eftersom han bor långt utanför staden Klippan..& på vägen hem var jag tungen att gå inom ICA och köpa godis för jag var deprimerad för min dåliga start på dagen, MUMS på de ! & när jag kom hem blev det fan ruttet igen..nu när jag är borta från mamma är det liksom meningen att hon ska ta hand om mina älskade katter, vilket jag trodde att hon gjorde, men NEJ, Aska var vit på ryggen efter målarfärg eftersom mamma målat om badrummet, men man kan ju hålla katterna borta..sen kunde hon inte öppna det ena ögat och det bra rann äckligt slem från de, därför är det mycke synd om henne tycker jag..sen har Zoya lagt på sig en jävla massa kilo, plus när jag tog upp henne hade hon fullt med klumpar under magen, & mamma förklarade de som om att hon hade lagt sig på locket till målarfärgen vilket där är färg på, & det blev som de blev..inte en vacker syn iaf och mamma borde inte få ha katter nära sig utan behöver hjälp.

Sen bar det av till dansen och det gick väl som det gick, sen hem igen till mamma för där väntade mycket god kyckling på mig, väldigt gott kan jag säga. Sen skjutsade hon mig hem till pappa, så nu sitter jag här och latar mig utan larmat hus, :/ därför ska jag gå in i duschen nu, sen blir det läxa, tv och sova. GODNATT !




Kommentarer
Postat av: jenipeni

du är snygg, min bästis :)

2008-12-04 @ 22:07:48
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0