GOTT NYTT ÅR

Äntligen kom jag in så att jag kan skriva ett inlägg, har varit väldigt mycket problem med de.

Nu sitter jag på Jennies rum och gör ingenting mer än att skriver. Hon och alla hennes föräldrars gäster sitter och äter men jag ville inte ha, så får käka en macka sen annars kan jag inte dricka i kväll och det är inte kul, det är ju NYÅR.

Det har varit en mycket stressig dag för mig idag. Först väcke mamma mig tidigt så att vi kunde äta en mycket god och mysig nyårsfrukost. Och den var serverad med och det var bara att sätta sig och börja äta.

Sen ringde pappa. Min syster kom till han igår så jag snackade också lite med henne. Så vi sa att hon kunde komma och hälsa på ett tag. Så efter ett litet tag kom min syster och hennes gulliga barn. Som jag är moster till, hon är så gullig och väldigt söt. Hon är redan 2,5 år, tiden går fort. Jag fick en parfym som julklapp av syster, christina aguilera och den gillar jag väldigt mycket, den luktar skit gott. Sen fick jag en fin ljusstake av nickoline, min systers barn.

Efter de hade gått började jag fixa mig och det tog ett tag. Jag lockade mitt hår, som är så jävla jobbigt men jag gör aldrig sånt och jag fick ju va lite extra fin idag. Sen när jag äntligen var färdig skjutsade mamma mig till Jennie och nu sitter jag här. Och vi ska ha riktigt kul ikväll. Festa hela natten, eller iallafall halva.


Caroline, jag saknar dig som fan. Jag vill att du ska vara här och vi ska ha så kul som vi har snackat om. Men jag får bara hoppas och jag vet att du kommer bli bra snart. Jag älskar dig sötnos, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0