Torsdag !

Imorgon är det torsdag, & då ska jag ta bussen till skolan med Jennie, & Carro fast dem sitter redan där när jag stiger på och då får jag se Carros nya sexiga hår, eftersom hon färgade och klippte det idag. Så det blir ingen cykeltur för mig för att jag ska gå hem till mamma efter skolan, men jag har faktiskt glömt vad vi skulle göra, om vi nu skulle gör nått särskilt..jag &, mitt minne.

Det blir säkert ändå trevligt, jag får iallafall träffa mina små älsklingar.

Sen måste jag även göra min läxa, ska göra en recenssion plus en massa annat omkring den som jag tror kommer ta jävligt lång tid för mig att göra, & därför orkar jag fan inte göra det idag, så antingen blir det att jag gör de hos mamma i morgon eller när jag kommer hem från henne.

Jag har inte heller någon data hos henne nu för den sitter jag på just nu hemma hos pappa, & det är inte en så bra plan att ta med den till skolan tycker jag,

Så vi hörs i morgon när jag kommer hem från mamma, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0