Tjejkväll !

Igår var det en trevlig kväll med tjejerna, dem är alltid lika roliga..när dem hade kommit till klippan mötte jag dem på pizzarian, där jag träffa Macke, & han va konstig, haha..sen efter vi käkat gick vi till storan och handla pepparkaksdeg, för vi bara va tvungna att köpa de för jag hade inte ätit de sen lekis, & de va väll gott, fst de kunde varit godare, men sen när vi var på väg hem till mig såg Jennie en katt på vägen, & den va ganska död, & då blev jag ledsen fast jag var tungen att fotta den ändå, men sen blev jag rädd och sprang därifrån.

Vi hann precis hem till IDOL, & vi blev glada att Kevin stannade kvar, för han är så jävla bra och han har så fruktansvärt snygga ögonbryn, som alla killar borde ha, haha..& de va ju själv klart att Robin skulle åka ut, för han är inte alls lika duktig som Kevin och Alice, men då blev Sandra ledsen för hon gillar han ganska mycket, fast jag fattar inte vf..hon hade precis åkt hem då så vi var ju tvugna att ringa till henne och säga det.

I Idol reklamerna bakade vi lussebullar, & det enda Sandra väntade på var att dem skulle bli färdiga så att hon kunde åka hem och ge en till sin syster, haha..& det var ju inte precis en liten lussebulle Carro gjorde, men den va nice, & god, ;) haha..men jag får tack för dagen för ni är bäst, & jag älskar er, :D

Imorse väckte Jennie mig 09.40, & det kallar jag tidigt..fast jag orkade först inte gå upp men sen blev jag jätte kissi och var tungen att springa till toan, härligt..sen blev det frukost som Jennie dukat fram, tacktack, :D

Efter vi ätit hade Jennie & Carro väldigt brottom till stationen, så dem gick direkt efter vi käkat, en lång lång väg..sen en halvtimme efter gick Maria till en annan busshållsplats och nu sitter jag här alldeles själv och tittar på Mysteriet på Greveholm, fan den bästa julkalendern som finns, & Staffan och Jean är grymt balla, tänk om man haft dem som spöken hos sig, de hade varit häftigt och ganska kul, men men dem finns ju inte så jag får nöja mig med mitt Sture vindspöke, :D


 

Kommentarer
Postat av: jenipeni

Det var ju jag som hitta kissen ;o .. haha. men sexig bild! och tack för igår snygging. <3

2008-12-06 @ 14:01:46
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för igår mikaela :) <3 & alla ni andra ;)

2008-12-06 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0