Tisdag

Tisdag, dagen började med att jag färgade håret. Rött! Jag blev faktiskt nöjd för det är betydligt mycket finare än innan, för då var det nästan orange. Men nu är det mer rött, riktig röd färg. Men det kommer antagligen blekas det med och se ut som innan. Men det kommer va fint till imorgon iallafall och det är viktigast. För då är det ju NYÅR!

Sen har jag också städat lite idag, tråkigt som vanligt. Jag kan inte fatta att jag tyckte det var roligt innan. Jag hade alltid det så fint och städat på mitt rum då men nu ser det betydligt mer annorlunda ut. Fast det blir fint när det väl städas.

Jag städade lite innan bland mina fotto på datan för jag tyckte att jag hade lite för många onödiga, och väldigt många på mig själv. Men nu är minst 100 st borta och det är skönt. För det är så jobbigt när man inte hittar något för det är för många.

Senare när mamma kom hem från jobbet gick vi ut i byn. Jag handlade en klänning och ett linne/tunika från vila. Klänningen har jag redan sedan innan i rosa/lila men jag tycker den är så fin så det blev en grå. Sen gick vi in på systemet och handlade vin till mig som jag ska ha imorgon och en flaska champagne som jag tänkte att jag och Jennie skulle ha imorgon vid 12 slaget.

Och nu har jag och mamma precis ätit tacos, det som är så jävla gott. Sen ikväll ska vi äta lite gottis, för det är sista dagen för mig. Fast det är så jävla gott men kanske inte så bra att äta. Så jag får passa på att njuta och jag tror vi skulle se emil i lönneberga eller lassie, får se vilket det blir.



Sebbe ringde och sa att du skulle flyttas i morgon till Helsingborg. Och det måste betyda att du verkligen kämpar på och det kommer bli bra. Du vet att jag och alla andra tror på dig, jag älskar dig sötnos, <3

Det var meningen att vi skulle fira nyår tillsammans hemma hos dig, men nu blir det inte så men jag kommer inte släppa mina tankar om dig för jag tänker på dig hela tiden, varenda sekund. Jag saknar dig så himla mycket. Och jag ska göra som du vill att jag ska göra imorgon, för din skull, <3

Kommentarer
Postat av: jennnnnnnnnnnnnnni

oh, champange? ;) fett nice. haha! så, vem får din nyårs kyss?

2008-12-30 @ 19:55:21
Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 20:01:55
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2008-12-30 @ 20:07:10
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0