Tatto !

Ni förstår, att jag ska få två nya tattos av mamsen i julklapp, & jag längtar super mycket, för jag vill ha dem NU..& sen måste jag ringa och beställa tid vilket kommer ta lite tid så jag kommer inte få dem förän om några månader ju, & det gillar jag inte, för jag sitter och tänker på dem hela tiden,

Och min älskade pappa får inte få reda på att jag ska göra fler för då kanske han blir sur, för när jag hade gjort min stjärna på ryggen sa han att den va lite för stor och jag inte skulle göra fler nu, för jag tror inte han gillar när tjejer har för många tattos, men vadådå jag älskar de, & därför måste jag ju göra fler,

Så när han frågar mig vad jag fick av mamma i julklapp, vad ska jag säga då ? :/

Jag har iaf bestämt mig för att göra vingar i svanken och lite nytt på foten, fast måste bestämma mig för vad först, det ska iaf snygga upp mina stjärnor och namn, så att det blir bättre och snyggare och kanske passar ihop lite mer, :D



Kommentarer
Postat av: jenipeni

Din tatuering är större i verkligheten :D men den är snygg!

2008-12-09 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0