Tattad

Idag har Jennie, & Mikaela tattat sig, :)

Och det är för Carro jag gjorde de, hon betyder så jävla mycket för mig och jag tror verkligen på henne så hon är värd en evig plats på mig, <3

Jag gjorde det längre upp på underarmen, det var inte meningen att den skulle vara där för mamma vägrade att gå med på det, men bara för Jennie fick ha sin där fick jag till slut, & det är jag så jävla glad för, :) Tack Jennie, & du vet hur mycket du också betyder för mig, <3

Så nu måste vi bara ner till Carro så fort det går och visa henne hur mycket vi tror på henne, & älskar henne, <3

Så nu har Jennie, & jag något mer gemensamt, eller hennes är längre ner än min, & en annan skrivstil för vi ville ha olika, men alla tycker inte samma ju, men jag kunde inte ha den längre ner för då skulle de va lättare för pappa att upptäcka den, & det hade verkligen inte varit bra, men han kommer inte se den ändå, då är de nog illa, :/ inga tatueringar på armarna för mig nej,

Men jag är så glad, & det hoppas jag Carro också kommer bli, <3

Och jag älskar verkligen min mamma för att jag fick göra den, & du ska veta att du betyder mycket för mig, & tack för att du har stöttat mig nu när jag behöver det, <3


 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit så fin tatuering. Fin gest av er att göra den i Carros ära :)

2008-12-18 @ 21:32:37
URL: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0