Sovdax

Klockan är mycket men jag kan ändå inte sova, det är lov och då blir alltid min sömn lite annorlunda. Och det är inte så värst bra för mig, för jag behöver faktiskt få min sömn. Men jag ska snart ta och gå och lägg mig men det är inte alls kul att bara ligga i sängen några timmar utan att sova, utan bara vrida och vända sig och bli irriterad.

För några timmar sen såg mamma och jag beethoven, ingen av oss hade sett den tidigare fast det är en klassiker som alla borde ha sett, men den var riktigt bra och jag bara älska den. Så imorgon blir det nog att vi ser både 2:an och 3:an.

Sedan dess har jag legat i min säng och varit på datan medan mamma gick och la sig direkt. Men jag gick upp för några minuter sen och skulle borsta tänderna och efter jag va klar med det gick jag in till mamma och skulle se om Zoya va där så jag kunde ta henne till mitt rum för det känndes så ensamt. Då såg jag att alla utom Lotus låg hos mamma och jag tyckte dem såg så söta ut och var tvungen att hämta kameran och ta ett fotto. Och därför fick jag skita i att ta henne med.



Tur att mamma inte vaknade iallafall för det hade varit taskigt av mig och kanske taskigare att jag lägger in bilden. För min mamma är min trognaste läsare men jag hoppas inte att du blir sur för du vet att jag gjorde det för Zoya och Aska var så gulliga när dem låg ihop, dem är som mor och dotter. Det är så gulligt när Aska brukar hoppa på Zoya och slicka henne på pannan och dem är de bästa katterna fast jag vill ändå ha en hund.



Jag saknar dig Caroline, jag tänker på dig hela tiden och jag vill bara att du ska vakna nu. Kämpa på och var stark så jag kan få se ditt snea vackra smile snart som du vet att jag älskar, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju en fin bild du tog mitt i natten:)

2008-12-29 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0