Skolan

Idag var skolan bara helt enkelt pina utan Caroline, för utan Caroline i skolan är det ingen bra eller rolig skoldag överhuvudtaget, hon är den som lyser upp dagen till max, & när jag är på dåligt humör så gör både Carro, & Jennie det till en bra dag..utan er finns ingen Mikaela, så är det bara..ni är så underbara, & jag älskar er över hela mitt hjärta, men jag har Jennie i skolan, & det betyder mycket för mig, <3

Utan Jennie hade jag varit så ensam, jag behöver verkligen dig nu Jennie, & vi ska stötta varandra till max, & tack för att du trösta mig i morse, & dem andra dagarna, du är verkligen en underbar vän, <3

Men Caroline är så stark, & hon klarar detta..men mina tankar går bara till henne hela tiden, men hon är starkast, & bäst och kämpar tills hon är helt frisk, jag älskar dig caroline, & tror på dig, <3


Imorgon efter skolan ska jag, & Jennie hälsa på Caroline i Lund, jag tänker på dig, & saknar dig så mycket gumman så det ska bli så skönt att se dig igen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0