Pappa !

Pappa ringde nyss, han ringer fan alltid, men det är snällt tycker jag, & jag lovade han att jag skulle ta hand om han när han kommer hem, så jag ska vara hos han hela denna veckan med, han kommer hem på fredag morgon så det blir en hel helg med pappa och IDOL,

Och han sa att han hade köpt nån konstig puma väska, som antagligen är skit ful som allt annat han köper, haha..& han hade även köpt en elektrisk mascara på flygplaten dit, som var nått alldeles nytt och skulle va jävligt bra som man inte skulle få klumpar av, men vette fan om han själv fattade vad det var, för hur fan kan en mascara va elektrisk, haha..

Sen lovade han mig att han skulle köpa en jägermeister till mig, för det var ju så gott, jag hade aldrig smakat de förr för det låter så äckligt men härrom dagen när jag var hos mamma bjöd hon mig på en snaps och de va nice, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0