Pappa, saknar dig !

Jag saknar faktiskt min pappa, :/ sen jag började va hos han för några veckor sen, så har jag kommit på att jag kan ju inte bara dissa han, för jag vet att han vill att jag ska vara hos han oftare, men hur kul är de när han bor ute i ingenstans, :S

Jag är tillsammans med han varje söndag, & det är så jävla soft, & mysigt till max, sen nu när han har de så nice i Thailand och jag har hans hus är det ännu härligare, det är ju så skönt att vara själv..särskilt nu när jag slipper mamma, men ändå saknar jag han.

 Därför har jag funderat på att vara hos han oftare, men jag får se för då kan jag inte vara hos mina älskade katter, som jag älskar så mycke ju, & har en mamma som inte kan ta hand om dem..& pappa har sagt om jag tar hit någon av dem skjuter han den och det är ju inte så kul, men jag får se hur det blir, det löser sig nog med de, :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0