Min dröm !

Jag & Jennie pratade nyss om framtiden, & det fick mig att tänka riktigt..

Ända sen min syster fick barn när hon va ung, vad jag tycker..& andra omständigheter har jag funderat, & jag måste ha en riktig man när jag får barn, som jag är förälskad i då ja, & ett hus självfallet, kanske radhus istället men inte lägenhet för där kan jag inte ha min älskade hund som jag ska ha, typ rottweiler eller bernard senner,

Sen hade det ju inte varit fel om min man hade varit lite rik så jag hade haft en Ferrari 430, ;) & självfallet kommer inte allt detta hända inom det närmaste därför kommer jag antagligen va i 30-års ålderna, vem vad gör de, ;) HAHA, & sen är det ju en bra fråga om det ens kommer bli som jag vill eller det bara är en stor fet dröm, men det återstår att se,



Kommentarer
Postat av: jennie

jag är 23 år, långt hår, bor i ett radhus, en fet bil, en snygg & rik pojkvän & en liten flicka :D

2008-12-10 @ 07:19:52
Postat av: hrm den du ;)

Riktigt nice ;)

2008-12-10 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0