MAT !

Just nu sitter jag och kollar på Las vegas, & jag måste bara säga att Mike är så jävla HET, :D

men men..om ca en halv timme kommer mamsen och då ska vi laga god mat, tror det bli kyckling som vanligt, vilket är så jävla gott..sen sticker väll hon efter vi ätit för då har jag inte tid med henne länge för jag ska börja på min engelska, fast vet inte vad jag ska skriva om, men det kommer jag säkert på..ska skriva om en film, en persom som utvecklas, och det gör väll alla ? så det kan ju inte bli så svårt, därför tar jag BECK, för jag bara älskar Gundvall och hans långa kappa..


Min mamma är bäst men jag saknar inte henne, :/ fast jag älskar henne ändå, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0