Måndag

Måndag, Idag när mamma, & jag kände oss pigga begav vi oss ut i klippan byn och handlade en mandelgåva till imorgon, så då får man hoppas att antingen mamma, eller jag får den, :)

Sedan åkte vi till IKEA och handlade saker till vårt badrum där nere, & givetvis fick vi äta köttbullar där, eller jag för det är fan min favoritmat, :)


Sen åkte vi till FAMILIA för där skulle ju Kevin, Alice och Robin va idag, det skulle bli ganska tråkigt att bara stå där själv och kolla på dem för mamma var inte alls intreserad av dem, men som tur va hittade jag lille Emi, Sofie och Alice..Vi va ganska långt bak först men sen bara helt plötsligt var vi längre fram, men där va nog en del sura miner runt omkring oss, men vadådå, :)

Självklart va jag tvungen att ta massa fotto, alla blev dock inte bra, men som tur va fick jag en närbild på dem, :)

Sedan åkte mamma, & jag hem..HAHAH..inga glada miner när jag försökte tränga mig ut från alla, men hoppas bara att alla barn förblev på benen, :) Annars när vi kom hem började vi baka lussekatter, & jag kan inte fatta att jag fick dem så in i helvets bra, & luftiga, :O det har jag aldrig fått dem innan, så tack till Charlotte Perrelli..Okej, jag glömde att pensla dem så dem blev inte så blanka men riktigt goda, & det va huvudsaken här ja, :) Fast sen kanske det inte var lika kul att Aska "råkade" sätta sig på en av plåtarna så dem blev "lite" platta, HA HA..bara för det ska mormor få dem, :)

Och nu har vi precis kollat på Prison Break, & jag bara älskar Michael fast han tagit bort sina tatueringar, :/ men jag fattar fan inte vad det handlar om, vadå scylla, :S hm..jajaj,

Ja, & efter det försökte mamma, & jag klippa Zoya, för hon har fått en jävla massa knutor eller vad det är, typ tovor..men det gick inte så bra, så det blev på med både handskar och jackor, men det gjorde nog jävligt ont så mycket som hon skrek, grannarna trodde nog att vi gjorde något helt annat, & nu är hon helt röd och kanske lite blodig, :/ & en del hack in i pälsen lite överallt, men sånt kan hända om man är långhårig, :)

Men nu ska jag gå ner och göra en fin tavla till mormor som hon ska få i morgon, :) Goodnight,




Robin va väll bra, :)


Alice va väll bättre, :)


Men KEVIN va BÄÄÄST, :)





Caroline, va stark..klara detta, jag vet att du klarar det, jag tänker på dig hela tiden..jag vill bara komma till dig och sitta hos dig, hela tiden..jag tror på dig sötnos, jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: alice

oh vilka bra bilder du fick.

vi är heltklart bästa på attt ta foto (:

skicka några? (a)

2008-12-26 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0