Lund

Jag kom hem från lund för ett tag sen. Det var riktigt skönt att se dig Caroline, du ser mycket starkare ut nu. Det gjorde mig riktigt glad när jag tog dig i handen och du klämde mina fingrar. Du ska bara veta hur mycket jag tror på dig, du är helt underbart bra sötnos.

Jennie och jag köpte en super gullig katt som vi hade med. Vi skulle ha med halsbandet som vi köpte till henne från klassen men det va bättre vi gav det när hon vaknat för annars tar dem bara hem det, så det inte försvinner.

Och jag skrev självklart i den gulliga boken som hon har, <3

Och Jennie du skrämde livet av mig, men du är så gullig och jag älskar dig.

Sen skjutsade Cecilia och Ulf oss hem så vi behövde inte ta tåget hem, det är faktiskt ganska jobbigt och långtråkigt så det var bra.

Jag älskar dig min lille älskade Caroline, du klarar detta, <3

Kommentarer
Postat av: din baby

förlåt gumman (a) inte meningen att skrämma upp dig! men jag blev själv jätte rädd :o

2008-12-29 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0