Lov

Idag fick vi lov, i några veckor tror jag att det är, & det va faktiskt nästan det ändå bra idag..


Efter skolan gick jag och Jennie med alla våra tunga böcker som man skulle ta hem för dem skulle fixa gloven i skolan på lovet, tack för den slitningen..det gjorde jävligt ont att hålla i den jävla kassen med böker med min nytattade arm, för den gör skit ont nu kan jag säga,

Vi gick hem till mig och lämnade mina sakaer hos mig, sen gick vi till tåget och senare hem till Jennie, där blev det mat, & färgning av mitt hår, det skulle bli en fin röd färg med något svart i..men färgen blev så jävla pissig först, & allt annat gick inte som det skulle,

Man vill att Caroline ska bli frisk så fort som möjligt och inget mer som kan skada henne ska hända för jag hoppas på det bästa, & det tror jag alla gör, men om man inte hör det kan man bli sårad..men Jennie fast det inte blev som det skulle idag så bryr jag mig inte, för carro finns i tankarna hela tiden och det kan göra en del saker jobbiga, men vi kommer klara det tillsammans, & vi får tänka positivt som du alltid säger till mig, & det har lärt mig nu i vissa lägen, dem som det verkligen behövs i, så jag vet att hon kommer klara detta, <3 Jag älskar dig caroline, & du finns varje timme, minut, & sekund i mina tankar, <3



Och här ser ni resultatet av andra färgningen av fyra idag, fyfan..ja ni ser ju vad jag tyckte om den...men tack så mycket till dig Jennie idag för du gjorde det, & till Josse som hjälpte till lite ibland, & till din pappa som köpte den sista färgen till mig så att jag slapp se ut som en...
.






Kommentarer
Postat av: jennie

aww, så söt du är på bilden :)

och ja, caroline måste klara detta. jag tror på henne <3

2008-12-20 @ 08:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0