Lilljulafton

Nu har jag precis kommit hem från julfirandet igår hos moster, :)

Mamma, & jag åkte dit igår vid 3..så det var jag, mamma, mormor, moster och mosters man Ulfen, som jag kallar han och det tycker han så mycket om, :) HAHA, Vi hade en trevlig liten kväll med godsaker och paket, :) jag fick massa pengar, & när vi spela julklappsspelet fick jag salladsbestick, haha..men sen bytade jag till mig fyra super gulliga muggar som jag själv hade köpt, :)

När vi kom dit började vi att fika lite med massa kakor mamma, & jag hade varit så duktiga och bakat, fast Ulfen hittade ett katthår i en av kakorna, och då blev han super glad för han tycker så mycket om mina katter, & sen klagade han både på mitt hår och mina lussekatter, men han skojjade ju så klart, ;)

Sen när vi åt julamaten råkade jag säga en sak som jag fått från mamma, snuskig sak då ja..;) som Ulfen tyckte va så himla kul..det va en stjärngosse som stod med munnen öppen som en cirkel ja, hehe :) och så lärde jag alla dem gamla nya ord som jag brukar använda som dem inte fattar ett ord av, men nu vet dem en hel del, ;)

Och Moster berättade när jag hade kastat sten på hennes högsta chef, HAHA..Sen skulle mamma, moster & mormor gå ut en sväng, & inte fattar jag varför, så jag stannade hemma med Ulfen och vi hade så kul med vårt hemliga samtal, :) och sen när dem kom hem skulle mamma, & moster ta lite egobilder på sig, HAHA..& dem blev super bra, :P

Och sen blev det spel, Närr & Fjärran..vilket jag inte alls var bra på, jag va med Ulfen & mormor och det var nog Ulfen som svarade på mer än hälften av alla frågor, men jag vet att jag iallafall kunde två stycken, WOHO, :) men varje gång jag skulle läsa en fråga fattade dem inte mitt utal så Ulfen fick översätta, :P


När vi sedan åt gröt fick jag som vanligt mandelgåvan, som mamma & jag köpt, en super gullig röd lykta, & dem trodde så klart att jag fuska vilket jag inte gjorde..jag har bara tur, :)

Mamma berättade en rolig sak som jag aldrig kommer glömma, det var så att mamma, jag, Anders, och Corinne satt i bilen och vi hade "frågesport" och Corinne hade läst en fråga ett ganska långt tag, för det var en lång fråga som tog ett tag att läsa och det var många svåra ord så det var kanske lite jobbigt..och när hon är klar med fråga säger jag, som inte fatta ett skit av vad hon hade sagt; Kan du ta den igen? Haha, det va faktiskt jävligt kul, :P

Sen blev vi lite trötta och gick upp och kollade på SvenssonSvensson filmen, & sen var det läggdags, det var min lilljulafton med mamma, och idag blir det julafon med pappa, :)



Min älskade mamma, & jag :D


Jag, & Ulfen :D


Jag tyckte denna bilden var så gullig, för Ulfen & mormor håller handen, :)


Mormor ser riktigt tänkande ut eller så är det bara en pose men det var gulligt, :)


Mormors tre flickor, :)



Caroline jag tänker på dig hela tiden, & jag vill till dig och se att du har det bra..jag vet att du är stark och klarar detta men jag vill att du ska må bra nu, :/ jag älskar dig sötnos, <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Mikaela !

Var Är bilder på moster & mormor ? Hehe :P

Ha det fint / Emma "Ulfens" brorsdoter

2008-12-24 @ 22:45:17
Postat av: Anonym

Jag hann faktiskt inte, skulle iväg till pappa, men nu har jag, :) hehe

2008-12-24 @ 23:31:32
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0