Julpynta med mamma !

Söndag, imorse hade jag ställt klockan på 11.00 för jag skulle hinna göra vid mig innan mamma kom och hämtade mig, för vi ska julpynta och äta god mat hemma hos henne och då får jag också träffa mina små älsklingar, saknar dem lite mycket nu, :) men jag råkade stänga av alarmet och vaknade istället 13.00, men som tur va var inte mamma klar och jag hann med allt som skulle göras.

Och nu sitter jag här vid datan och har skit tråkigt och kollar på en konstigt film på 5:an som heter The perfect score, & jag börjar även bli jävligt hungrig därför ska jag nog gå och käka lite gröt nu innan hon hämtar mig.



Kommentarer
Postat av: jenipeni

BOOOBBBS! :D

2008-12-07 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0