Inte trötter !

Nu sitter jag här och lökar vid datan och kollar på vänner, & jag är inte överhuvudtaget trött eftersom det är söndag, ovanligt..nej inte alls, men jag vill sova, men jag bara hatar att gå och lägga sig när man bara ligger och vänder och vrider sig hela tiden och bara inte kan somna, det är riktigt jävla jobbigt, :/

Därför skiter jag i att gå och lägga mig, & väntar ett tag, så det blir att jag ser några till vänner avsnitt, sen blir det sängdags och jag hoppas verkligen att jag somnar så att jag är pigg och glad i morgon i skolan, :D


Och innan idag när jag satt och väntade på mamma hade jag skit tråkigt, & därför fixade jag till mig lite och tog fotto, jag har känt mig jävligt lökig nu i 3 dagar, & då brukar jag få ryck att inte vilja känna mig lökig för det är så jobbigt, därför blev det så utan någon anledning, mer än lökigheten då ja, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0