GOD JUL

Idag är det julafton, fast den är nästan slut nu..& jag bara älskar julen, det är så jävla mysigt, med alla ljus och allt rött, :) & så klart tomten, fast det kom ingen i år till mig, :/ så då får man ju ta hand om det själv, :)

Det var dags att fira jul med pappa idag, först var vi hemma hos han, bara han och jag och kollade på Kalle Anka som jag älskar, eller rättaresagt jag satt själv och kolla och pappa satt på datan någon annanstans..men men nästa år blir det Kalle med mamma, :D:D

Sen åkte vi hem till Farmor, & farfar efter Kalle och där blev det julamat, och vid sidan om drack farmor en whiskey bara för att farfar inte skulle se det, för det gillar han inte..och senare när farmor håller på att lägga in maten i platsfolie går det inte som det ska och hon säger; Ja, man kunde ju nästan tro att jag hade druckit..HAHA, jag kunde bara inte hålla mig för skratt,

Och jag visade pappa min tatto, han blev faktiskt inte så arg som jag hade trott..okej, han tyckte kanske inte det var så snygg att jag hade den på armen, och jag kommer inte kunna få jobb, :S fösta tanken han fick ja..men men det kommer jag visst, :)

Jan, (råttan) min farbror hade med sig någon konstigt djursak som spelade och rörde sig lite konstigt när man tryckte på armen, och sa att det var Micke i baren, min pappa då ja..det var bara kul om det inte var sant, så det hoppas jag inte, för det var kul, :)


Nu har jag bara suttit i soffan och tittat på Tomten är far till alla barnen, och den är kul, :) men nu ska jag titta vidare på något annat med pappa, men annars GOD JUL på alla denna dagen, & jag får hoppas ni fick en bra dag, :)




Mika som tomte, & den bästa kan jag lova er, :)




Caroline, jag vill bara att du ska må bra och komma hit så vi kan ha alla våra trevliga tjejkvällar vi haft under tiden vi känt varandra, så det har blivit en del, & det ska bli fler, :) jag älskar dig min underbara sötnos, och du ska klara detta...BE STRONG BABY, <3



Kommentarer
Postat av: jennie

2008-12-25 @ 09:37:38
Postat av: jennie

aw, vilken söt tomte :)

2008-12-25 @ 09:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0