Förlåt mamma !

Det blev att morsan och jag käka min älsklingsrätt med kyckling och ris som jag vet Jennie också vill ha och kommer bli jävligt avis..men nu har iaf morsan precis stuckit, det var ett jobbigt besök..hon bara kommer hit och klagar och gnäller fast jag är så duktig och klarar mig helt själv, & fresten pappa ringde innan idag och han festade på som bara den hörde jag, jaja..kul för dig pappa att du har de skönt i 32 graders värme utan mig, men bara skit i de..festa på !

och jag tror jag råkade säga en dissande sak innan till mamma som jag tror sårade henne, :/ hon frågade om jag saknade henne och katterna, & så svarade jag så klart att jag saknade Aska, Zoya & Lotus till max, fast annars går det bra..& hon svarade inte på de nej, men men..jag hade tänkt ringa till henne nu och säga att jag saknar henne, & vilket kommer göra henne glad tror jag, :D

Nu ska jag kolla på oskyldigt dömd med Gundvall, ;) WOOOHO, sen dirty sexy money, fattar inte vf jag ser de för det är inte ens bra men nu har jag börjat och måste fortsätta..vilket suger, men så tänker jag, :) HAHA, sen blir det duschen, plugg och sova, så godnatt med er, :D


Kommentarer
Postat av: jenipeni

Fett avundsjuk! jag vill också ha, hur visste du det? ;) det får vi äta en dag! <3 och hoppas du har ringt din mamma nu, för du får inte va dum mot hanne. hon är snällis!

2008-12-03 @ 21:46:31
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0