Fjärde advent

Söndag, Mamma, & jag hade bestämta oss för att ha en juldag..den började med en mycket trevlig morgon och jag mådde super bra, & var mega töstig..så det blev mycket vatten som frukost, sen kom mamma hem jätte glad och jag fick en fjärde advent paket av henne, one tree hill säsong 4, tacktack, :)

Sen gick vi ut i byn och kollade på en nyårklänning till mig, & jag hittade en super fin, på elie där jag har praoat innan och den affären gillar jag, massa vila kläder, & bara för jag är så snäll så fick jag ett par jätte fina, mjuka och goa rosa mysstrumpor av min gamla handledare, :)

Jag hade en klänning sedan tidigare som jag köpte för ett tag sen, men nu när jag har pissigt hår så passar inte den längre för den skär sig väldigt mycket, eftersom den är lilarosa och mitt hår är rött, niceigt..men jag ska nog ha den i morgon när jag ska fira jul med morsans släkt, & dem kommer bara älska mitt helt och hållet naturliga hår, :) fast den klänningen jag köpte va ännu finare tror jag, fast färgen var lite konstig tyckte jag, vet inte ens vad det var för färg, :P


Efter det gick mamma, & jag hem och bakade daimkakor som blev skit goda, & sen bakade vi också snickerskakor som inte alls var goda, :S och efter baket klädde vi en liten gullig plastgran som vi satt på mitt rum för jag ville ha den där, så mamma fick inte ha nån i vardagsrummet, syndsynd..sen kollade vi på heartbreak hotel, som är så jävla kulig, :)

Senare gick mamma, & jag och la oss i min säng och sov, mysig dag, <3



Men det går inte en ändå minut utan att jag tänker på dig sötnos, jag är så jävla orolig för dig och jag vill bara att du ska vakna nu och må bra, & jag hoppashoppashoppas..för jag vet att du är stark och kommer klara detta, jag älskar dig Caroline, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0