Carro, snälla kämpa

Det var meningen att Maria skulle följa med oss idag till Carro men hon kunde inte så det blev bara Jennie, & jag så jag frågade Sebbe, & Nicko om dem ville åka med oss för jag visste att dem skulle dit, & det ville dem så vi åkte med mamma till lunds lassarette för att träffa Carro..

Och det var nog det jobbigaste och sorgligaste jag har gjort i hela mitt liv, jag har aldrig varit med om något liknande, & jag är bara helt fast vid Carro, så hon betyder väldigt mycket för mig, & om det värsta man kan tänka händer då kan jag lova att mitt liv kommer förändras helt och hållet, & det är inte överhuvudtaget till det bättre, men det behöver jag inte tänka på nu för jag kännde idag att hon verkligen hörde allt jag sa till henne, & jag hoppas att det får henne att kämpa ännu mer och klara detta, <3

Jag fick se, känna och prata med henne, & bara det betyder väldigt mycket för mig, det känndes mycket bra att få komma till henne men fortfarande inte alls bra, & orden jag fick höra skadade verkligen mig och jag vill bara hoppas att det är en mardröm, & vakna till verkligheten och att Carro sitter sidan om mig och smilar med henne vackra smile,

Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde idag, & det kommer mer kan jag lova..vilket jag inte vill för hon ska va här nu, skrattande, glad, possitiv, smilande..ja allt hon kan, vilket bara är saker jag älskar..ja alla som känner henne väl vet hur hon är och det går bara inte att inte älska henne,

Efter Jennie, & jag hade suttit hos Carro ett tag fick vi träffa mickes två systrar, & dem hade en fin bok vi fick skriva i till han..så därför måste du kämpa micke för att se vad vi skrev, & jag hoppas du blir frisk tillsammans med Carro snart, <3


Carro jag verkligen älskar dig, & du ska klara detta och bli frisk, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0