Caroline Andersson

Nu har pappa kommit hem, skit va de ja..

Fast jag fick en fin adidas jacka, & mascaran va jävligt ball, :) sen va det andra okej väll, men han hade glömt att köpa dricka till mig, jaja..de får va,

Annars har jag inte sovit något alls inatt, min tv har varit på och jag har legat i soffan och kollat på bara ingenting särskilt, bara kollat och somnat till ibland, men ingen sömn till nytta alls, & mina ögon håller på att falla ihop så vet inte hur jag ska kunna klara dagen utan att somna,

Men nu ska jag iallafall snart gå och duscha och sedan vandra hela vägen till skolan, men hade inte alls tänkt att vara med på lektioner, jag bara inte orkar överhuvudtaget..

Sedan efter dem slutat går Jennie, Maria och jag hem till mamma, & väntar på henne, sen åker vi till Lund om hälsar på Carro gumman, fyfan vad jag tänker på henne, kan bara inte sluta, hon bara måste kämpa och klara detta annars vet jag inte vad jag gör, det är hon som lyser upp dagen i skolan, & att va där utan henne..det går bara inte,

Jag kan inte förstå hur en person kan betyda så mycket för mig som jag knappt har kännt i ett halv år, men hon gör verkligen det, & jag kommer inte klara att vara ifrån henne..jag älskar dig Caroline Andersson, <3




Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppas hon blir bra snart :)

2008-12-12 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0