Caroline

Idag, & igår har bara varit slappe dagar, jag har legat i sängen/soffan och kollat på massa filmer och serier, ganska slappt men också skönt, men idag var jag iallafall tvungen att gå ur pyjamasen för mamma skulle ha en arbetskollega på fika idag, så det blev på med kläder och se lite mer välvordad ut och då passade jag också på att ta en dusch, varmt och skönt.

Och nu ligger jag här helt ensam för mamma gick precis till Anders, helt tyst och tråkigt men jag få ta och leta upp en katt och mysa lite med den.

Jag ringde också Cecilia för ett tag sen, och det gorde mig så glad så att jag var tvungen att ringa Jennie direkt efter, och vi ska åka in till henne i morgon, äntligen få jag se min lilla älskling, som jag har saknat dig, tänker på dig hela tiden, och imorgon får jag träffa dig igen, jag ska berätta så mycket för dig och jag vet att du kommer höra varenda ord, du är så stark och kämpar, jag älskar dig Caroline, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0