Caroline

Lördag, altså i lördags var jag hos Jennie och så hade vi en liten fest för vår älskade Caroline, för hon är så himla stark och kommer klara detta, hon kämpar, & jag bara tänker på dig hela tiden, jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska vara glad eller inte, jag vill ju inte göra saker utan dig för du får inte vara med, & det vill jag, <3

Men som sagt på festen gjorde jag som Carro har tjatat väldigt länge på mig att jag ska göra, & därför passade det väldigt bra tyckte jag eftersom festen var för henne, men det gick kanske inte så himla bra..men antagligen som hon ville, haha...du är så underbar Caroline, jag ville bara ha dig där så du kunde få vara med och se vad som händer vid dessa lägen, & nu vill jag inte mer, & jag ber om ursäkt om jag var för jobbig men det var inte meningen, :/

Men tack ändå för dagen, fast den slutade tidigt, & tack till dig mamma som kom och hämtade mig, <3



Här kommer några bilder från lördagen, fast inte alla för dem är lite hemliga, ;)



Frida, en pittögd mika, och min älskade Jennie,


Mika, en glad Sandra, och Maria,


Glada Jennie, Mika, och Sandra,


Mikas fina blåa tunga, och sandra vanliga fula,


Två väldigt glad Jennie, och Mika,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0